دسیس تین

دسیس تین

دسیس تین

پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه) .

پاورپوینت حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)

دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت، حاکمیت شرکتی، خاستگاه حاکمیت شرکتی، رویکردهای نظری موجود در زمینه حاکمیت شرکتی، شفافیت، شفافیت در بازار سرمایه، حاکمیت شرکتی و شفافیت


مشخصات فایل

تعداد صفحات 22
حجم 236 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی حسابداری


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت با موضوع حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف مسئولیت اجتماعی شرکت

حاکمیت شرکتی

خاستگاه حاکمیت شرکتی

رویکردهای نظری موجود در زمینه حاکمیت شرکتی

شفافیت

شفافیت در بازار سرمایه

حاکمیت شرکتی و شفافیت

مدلی برای تبیین ارتباط میان حاکمیت شرکتی و شفافیت

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)

نقش شرکتهای سپرده گذاری در دنیا

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " حاکمیت شرکتی و مسأله شفافیت (نگاهی به نقش شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه)"  می باشد که در حجم 22  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
تاریخ : ۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰:۲۸ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت.

پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت

دانلود پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت


مشخصات فایل

تعداد صفحات 72
حجم 1183 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت جهت رشته معماری در قالب 72 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 


ویلا به ساختمانی گفته می‌شود که در تعریف امروزه از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و معمولاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را می‌دهد و خانه‌های مسکونی به صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

 

 

 

این پاورپوینت پروژه ی پایان ترم درس تنظیم شرایط محیطی می باشد که در آن یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت در 73 اسلاید ، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است .

 

 

 

فهرست مطالب
پرسپکتیو شخارجی حجم (ضلع شمالی و غربی)
پرسپکتیو خارجی حجم (ضلع جنوبی و شرقی)
نمای جنوبی
نمای غربی
نمای شرقی
نمای شمالی
مقطع
سایه اندازی فضای داخلی
حداقل باز شو در جبهه شمالی بنا
مشخصات احجام
مشخصات شهر تبریز
میانگین دمای بادهای غالب هفتگی تبریز
بادهای غالب سالانه تبریز-میانگین زطوبت نسبی
بادهای غالب سالانه تبریز-میانگین سرعت باد
محدوده آسایش در 21 ‍‍ژوئن (انقلاب تابستانی)
محدوده آسایش در 21 ‍دسامبر (انقلاب زمستانی)


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت .،


ادامه مطلب
تاریخ : ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۴:۵۸:۵۰ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی آکادمی هنر چین توسط کنگو کوما .

پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی آکادمی هنر چین توسط کنگو کوما

دراین فایل موزه ملی آکادمی هنر چین اثر کنگو کوما مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 20 اسلاید قابل ویرایش می باشد.این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل

تعداد صفحات 20
حجم 8794 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی معماری


توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی آکادمی هنر چین توسط کنگو کوما

 

موزه ملی آکادمی هنر چین در شهر هانگزو چین ساخته شده است. مجموعه ساختمان موزه در جهت جمع آوری ؛ نگهداری و بازسازی قطعات هنری و ارزشمند کشور چین طراحی و برنامه ریزی شده اند و نقش مهمی را در زمینه تحصیلات هنری این کشور خواهند داشت....

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

معرفی موزه

تاریخچه

معمار

موقعیت

مساحت

هدف طراحی

کانسپت طرح

ویژگی سقف

ویژگی طراحی

نورگیری

پلان

مقطع

نما

سبک طراحی

ویژگی معماری

سایت پلان

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت بررسی معماری موزه ملی آکادمی هنر چین توسط کنگو کوما.،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۱:۵۶:۲۰ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات

دانلود تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات

جهانی را که در آن زندگی می‌کنیم جهان ارتباطات نام گرفته است با کمک ماهواره‌ها و اینترنت مرزها و دیوارهای مرئی و نامرئی فرو ریخته و دنیا به د

دانلود دانلود تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات

روابط اجتماعی معلمان
دانش آموزان
عصر ارتباطات
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 79 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 134

جهانی را که در آن زندگی می‎کنیم جهان ارتباطات نام گرفته است. با کمک ماهواره‎ها و اینترنت مرزها و دیوارهای مرئی و نامرئی فرو ریخته و دنیا به دهکده کوچکی تبدیل شده است. در این دهکده کوچک، نظام‎های پیشین نابود شده و یا در حال نابودی است ونظام‎های جدید با سرعتی وصف ناپذیر در حال جایگزینی است. دگرگونی در دانش، دگرگونی در نگرش، دگرگونی در رفتارها و دگرگونی در روابط انسانی و اجتماعی از دستاوردهای این دگرگونی است. آنچه در این مقاله مورد بررسی است کاربرد فناوری‎های جدید اطلاعات و ارتباطات در آموزش و پرورش و بررسی تأثیر آن در ابعاد گوناگون آموزشی، پژوهشی و اجتماعی است. بدین منظور، در این مقاله ابتدا پیرامون وسایل جدید اطلاعات و ارتباطات و نقش آنها در آموزش و برقراری ارتباطات اجتماعی مطالبی ارائه خواهد شد و سپس به تأثیر این فناوری‎ها در کلاس‎های درس و نقش معلمان در این رابطه می‎پردازد.

هم‎چنین سعی شده است با بررسی کتب، مجلات و مقاله‎های اینترنتی، آخرین نتایج به دست آمده از تأثیر فناوری‎ها در کلاس‎های درس به ویژه تأثیر آنها در تغییر نقش معلمان مطالبی ارائه شود. نقش این فناوری‎ها درچگونگی برقراری ارتباط معلم با دانش‎آموزان، با همتایان و با سایر افراد جامعه از جمله مطالب این مقاله است.

با توجه به نتایج به دست آمده توصیه‎هایی برای استفاده بهتر از فناوری‎ها برای برقراری ارتباطات اجتماعی به معلمان، مسؤولین و دست اندرکاران آموزشی شده است.

 

مقدمه

ارتباط عبارت است از فراگرد انتقال اطلاعات، احساس‎ها، حافظه‎ها وفکرها در میان مردم (اسمیت، 1988، ص 7). ارتباطات به معنای «تسهیم تجارب» نیز تعریف شده است. در این معنا، هر انسانی تجارب و آنچه در درون خود دارد را با دیگران در میان می‎گذارد. برخی از صاحبنظران ارتباطات را پدیده‎ای تکاملی می‎دانند که به گونه‎ی فراگردی از افراد و نظام اجتماعی که درآن زیست می‎کنند، نشأت گرفته و خود به نوبه خود بر آنها تأثیر می‎گذارد. از طریق این جریان، انسان‎ها و نظام‎های اجتماعی تکامل می‎یابند، تغییر می‎پذیرند، خود را با شرایط منطبق می‎کنند، جایگزین می‎شوند، رشد می‎کنند.

ابزارهای ارتباطی وسایلی هستند که از طریق آن انسان‎ها به خلق، حفظ و توسعه روابط خویش با یکدیگر می‎پردازند. از طریق این ابزار اطلاعات، دانش و آگاهی‎ها و حتی فرهنگ‎ها مبادله می‎شود. فناوری‎های جدید اطلاعات و ارتباطات از زمره وسایل ارتباطی جدید هستند که با امکاناتی نظیر پست الکترونیکی، اتاق‎های گفتگو، گروه‎های مباحثه، نفش عمده‎ای در این فرآیند به عهده دارند.

اصطلاح ”فناوری اطلاعات[1]“ جدیداً به ”فناوری اطلاعات و ارتباطات[2]“ تغییر یافته است. البته تفاوت این دو واژه از نحوه برقراری ارتباط نشأت گرفته است. واژه اول، یعنی فناوری اطلاعات به جریان یکسویه ارتباط اشاره دارد که در این فرآیند، گیرنده و یا دریافت کننده نسبت به اطلاعات دریافتی منفعل است. واژه دوم یعنی فناوری اطلاعات و ارتباطات، اشاره به تعامل بین کاربر و دنیای اطلاعات دارد. بنابراین، واژه دوم به جریان دوسویه ارتباط اشاره دارد که در این فرایند، کاربر نقش بسیار فعالی در رد و بدل کردن اطلاعات خواهد داشت. رایانه از طریق جریان فرست و بازفرست اطلاعات، توانایی مردم را برای برقراری ارتباط فوری و آسان از فواصل دور و نزدیک فراهم کرده است و از این طریق موجب تحولات شگرفی در امور گوناگون از جمله آموزش و پرورش شده است. در این مقاله ضمن اشاره به تحقیقات انجام گرفته در مورد نقش رایانه‎ها در آموزش به نقش ارتباطی آنها توجه خاص شده است.

 

نقش رسانه‎های گوناگون ارتباطی در آموزش

در قرن نوزدهم، گسترش راه آهن و استفاده از آن به عنوان اولین وسیله ارتباطی، کمی بعد اختراع تلفن که هر فرد می‎توانست ارتباط فوری و بلادرنگ با افراد دیگر داشته و اطلاعات به راحتی و وضوح سریعاً نقل و انتقال می‎یافت. سپس، تلگراف، تلکس، ماشین فاکس که امکان انتقال نوشته را از طریق شبکه‎های ارتباطی فراهم می‎کرد.

استفاده از وسائل الکترونیکی در امر برقراری ارتباط و در نتیجه آموزش از طریق آن، در اوایل سال 1900 از طریق رادیو آغاز شد. در اوایل 1924، بی بی سی (BBC) شروع به پخش برنامه‎های آموزشی کرد. از آن زمان تا به حال رادیو به منزله ابزاری جهت دست یابی افراد ساکن مناطق دور افتاده به آموزش مطرح بوده است.

برنامه‎های آموزشی تلویزیون در دهه 30 آغاز به کار کرد (1930)، 20 سال طول کشید تا برنامه‎های آموزشی آن به صورت محبوب و مردمی در آید، بعد از گذشت 30 سال، فناوری‎های رایانه‎ای زمان و مکان را در نوردیدند و آموزش را از کلاس‎های درس به منازل ومحل کار آوردند و درس‎های مجازی، دوره‎های مجازی و دانشگاه‎های مجازی پدید آمدند. در حال حاضر کاربرد گسترده از امکانات اینترنت در مدارس، نشانگر فناوری‎های پیشرفته می‎باشد.

 

نقش ارتباطی اینترنت در آموزش و پرورش

امروزه، علم مرز نمی‎شناسد و به گوشه‎ای از جهان تعلق ندارد. همه با هم مشغول ساختن دانش‎های نو برای بهبود بخشیدن به نابسامانی‎های اوضاع جهان اند. این واقعیت است که همه جهانیان از پیشرفت‎های حاصله از تلاش دانشمندان و متخصصان برای زندگی بهتر و رفاه بیشتر استفاده می‎کنند. بنابراین، باید در تولید وساخت دانش نیز سهمی به عهده گیرند.

بهره مندی از تجارب بدست آمده از طریق رسانه‎ها از تکرار کارهای انجام شده و صرف وقت و سرمایه مجدد جلوگیری می‏کند. امروزه با کمک فناوری‎ها، در کسری از ثانیه می‎توان به تجارب اندیشمندان دست یافت. با استفاده از فناوری‎های جدید، نه تنها می‎توان در معرض کارهای انجام شده قرار گرفت بلکه این امکان از طریق شبکه‎های بین المللی وجود دارد که در فرآیند کارهای در حال انجام به طور فعالانه مشارکت کرد. متخصصان کشورهای مختلف می‎توانند در زمان مشخصی به تبادل اندیشه و نظر بپردازند و در مورد یک رویداد علمی بحث و گفتگو کنند و از این طریق به دانش جهانی دست یابند. آنچه در زیر بیان می‎شود، استفاده از فناوری‎های آموزشی را در حرفه پزشکی نشان می‎دهد:

الیوت ماسیه[3]، فناور و متخصص تعلیم و تربیت، این تجربه دست اول را هنگام بازدید از «گام نخست در موفقیت و پیشرفت در یادگیری الکترونیکی» ملاحظه کرد. او در تفسیر این بازدید چنین می‎گوید:

هفت هزار متخصص قلب را در سالن کنفرانسی تصور کنید که در حال مشاهده و تعامل با جراحانی هستند که به طور همزمان مشغول عمل جراحی قلب در سه کشور مختلف دنیا (اسرائیل، ایتالیا ونیویورک) هستند. شش بیمار برای جراحی قلب دراتاق‎های عمل این سه کشور در نظر گرفته شدند. در هر اتاق عمل، بین 3 تا 8 دوربین فیلمبرداری و وسایل اسکن جهت نشان دادن عمل جراحی و گرفتن تصاویر از داخل و پخش آن به صورت زنده فراهم شده است.

متخصصان قلب در اتاق‎های عمل مشغول اجرای روش‎های بسیار پیچیده، بالاتر از سطح استانداردهای معمول بودند. بیماران مورد عمل جراحی که وضعیت بسیار جدی و وخیمی داشتند، همه برگه رضایت نامه را امضاء کرده بودند و در طول انجام عمل جراحی به هوش بودند.

یک دستگاه تغذیه ماهواره‎ای و ارتباط از طریق آن، به تماشاگران اجازه می‎داد تا طی انجام دادن عمل جراحی، به طور زنده با جراحان در تعامل و ارتباط باشند و کلیه عملیات را دنبال و حتی آنها را مرور و بازنمایی کنند. شرکت کنندگان میزگرد، متخصصان سطوح بالای جراحی قلب بودند که عقاید و نظرات خود را در مورد روش کار و شیوه عمل جراحی توضیح می‎دادند. از سوی دیگر، جراحان در اتاق عمل راجع به اینکه چه روشی را انتخاب کنند و در چه حالتی، روش انتخاب شده را متوقف خواهند کرد رأی گیری می‎کردند. همین که رأی‎گیری در حال انجام بود، چهار صفحه پر از اطلاعات فوری و بلادرنگ در مقابل متخصصان قلب قرار گرفت. این اطلاعات به آنها کمک می‎کرد تا در جریان اتفاقات زمینه‎ی کار باشند (ماسیه، 2001، ص 1)

ماسیه گزارش می‎دهد «واقعاً، این رویداد تجربه یادگیری بسیار قدرتمندی بود. این فرآیند از توزیع بسیار سریع دانش و اطلاعات پزشکی حمایت می‎کرد. خیلی سریع‎تر از فرآیند معمولی در چاپ اطلاعات پزشکی.»

همان طور که در این مثال ملاحظه شد. یکی از مهمترین امتیازات فناوری‎های اطلاعات و ارتباطات مشارکت جمعی در تولید دانش‎های جدید از طریق برقراری ارتباطات اجتماعی است. اینترنت برای دست اندرکاران آموزشی مزایای دیگری را نیز در بردارد، از جمله:

ـ ارتباط بامراکز علمی، پژوهشی سراسر کشور و دنیا و کسب مشورت و تبادل نظر با صاحب‎نظران و متخصصان هر رشته؛

ـ تماس سریع با کارشناسان، متخصصان و صاحبنظران سراسر کشور وسراسر دنیا در رشته‎های تخصصی مربوطه از طریق امکانات گوناگون اینترنت نظیر پست الکترونیکی.

 

پست الکترونیکی

کاربرد گسترده ازامکانات اینترنت در حرفه‎ها و مشاغل گوناگون، نشانگر استفاده از فناوری‎ پیشرفته است. این فناوری نه تنها برای دست یابی به اطلاعات و دانش روز استفاده می‎شود بلکه در اکثر نوشته‎ها آدرس پست الکترونیکی نویسنده مشخص است و فرد می‎تواند در مورد نوشته با نویسنده آن تماس بگیرد و به بحث و گفتگو پیرامون مطالب نوشته شده بپردازد. گر چه در گذشته هم امکان تماس از طریق نامه، فاکس و تلفن وجود داشته است ولی استفاده از امکانات اینترنت این روند را بسیار تعاملی تر، آسان‎تر و ارزان‎تر کرده است. پیامی که از طریق اینترنت فرستاده می‎شود، بسیار ارزانتر از فرستادن آن با وسایل ارتباطی دیگر نظیر تلفن، دورنگار و نظایر آن است. امکانات اینترنت به شخص امکان ناشناس ماندن می‎دهد. بنابراین، او می‎تواند هر سؤالی داشته باشد بدون ترس و دلهره بپرسد. گر چه ممکن است نام کاربر مشخص شود ولی ویژگی‎های دیگر او نظیر سن، جنسیت، ملیت و حتی محل ارسال پیام ناشناخته می‎ماند. برای مثال، نامه‎ای که از همسایگی و اتاق کناری فرستاده می‎شود با نامه‎ای که از یک کشور بسیار دور فرستاده می‎شود، مشابه است و تشخیص محل ارسال نامه کمتر امکان پذیر است. با استفاده از پست الکترونیکی امکان تماس با افراد سراسر دنیا وجود دارد. وجود امکان بحث و گفتگو از طریق اینترنت از دیگر امتیازات این رسانه در آموزش می‎باشد.

 

اتاق‎های گفتگو

یکی از قابلیت‎های اینترنت، چت یا اتاق‎های گفت‎وگو می‎باشد. چت در لغت به معنای گپ زدن، صحبت دوستانه و درد دل آمده است. چت کردن یعنی ارسال پیام برای یک مخاطب یا مجموعه‎ای از مخاطبان و دریافت پاسخ از آنها در مدتی کمتر از چند ثانیه و تکرار این عمل. محیط‎های چت انواع مختلفی دارند از جمله، چت‎های نوشتاری، گرافیکی، صوتی و تصویری، چت‎های صوتی همانند تلفن عمل می‎کنند با این تفاوت که فرد می‎تواند همزمان با چند نفر و یا یک نفر گفتگو کند. در چت صوتی تصویری، کلام و تصویر همزمان رد و بدل می‎شود. در چت‎های گرافیکی، چت کننده‎ها علاوه بر تایپ پیام، برای خود یک تصویر گرافیکی که معرف آنهاست، انتخاب می‎کنند.

در هر صورت متداول‎ترین نوع چت، کاربرد نگارشی آن است. از این قابلیت اگر درست استفاده شود، گستره وسیعی از امکانات را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. در محیط‎های چت دو نوع برخورد افراد با هم وجود دارد، یکی به صورت تخصصی و دیگری عمومی. معمولاً ایرانیان علاقه مند به چت، به غیر از تعداد معدودی از اساتید و متخصصان و علاقه مندان حیطه خاصی، وارد محیط‎های تخصصی نمی‎شوند، چرا که از طرفی تسلط کافی به زبان انگلیسی یا دیگر زبان‎ها را ندارند و از طرفی گرایش به برقراری روابط اجتماعی برون مرزی نیز کم است و این می‎تواند به دلیل نبودن اشتراکات فرهنگی و تفاوت در اولویت‎های مورد علاقه در بحث، باشد.

در پژوهشی انجام شده توسط زمانی و آقاکثیری (1383) از مدارس اصفهان نشان داده است که آموزش و پرورش هزینه‎های زیادی را برای بازآموزی و آموزش ضمن خدمت معلمان برای استفاده و کاربرد رایانه در مدارس هزینه کرده است. 89% از معلمان مورد مصاحبه دوره‎های آموزش ضمن خدمت پیرامون مهارت‎های مربوط به استفاده از رایانه را گذرانده اند. 23% از این افراد از مهارت‎های کسب شده در امر آموزش و پژوهش استفاده کرده‎اند ولی تنها 3% از این افراد تواسنته‎اند از دانش کسب شده در زمینه برقراری ارتباط با همتایان و والدین استفاده کنند. این افراد معمولاً کسانی بودند که در منزل به رایانه و اینترنت دسترسی داشتند. بنا به اظهار این معلمان، آنها در موارد معدودی از اتاق‎های گفتمان برای برقراری ارتباط با دوستان خود استفاده کرده‎اند وبرای منظورهای آموزشی و درسی کمتر این امکانات مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

نقش معلمان در استفاده از فناوری‎های  اطلاعات و ارتباطات

هم اکنون اهداف سنتی آموزش تغییر یافته، تنها به یادگیری بدنه‎ی دانش و مهارت‎ها محدود نمی‎شود، بنابراین وظیفه معلمان هم تغییر کرده و مشکل‎تر شده است زیرا آنان باید مهارت‎های شناختی ترکیب دانش نو و قدیم، چگونگی یادگیری دانش جدید و به کار بردن این دانش در موقعیت‎های جدید را به بچه‎ها یاد بدهند. در زمینه‎های اجتماعی ارتباط معلمان تنها به ارتباط با تعداد معدودی دانش‎آموز محدود نمی‎شود و آنها ناچارند برای به روز کردن اطلاعات علمی که هر روز تازه‎تر و پیچیده‎تر می‎شوند، دامنه ارتباطات اجتماعی خود را گسترش بخشند. آنها نیاز دارند که با افراد جامعه به ویژه والدین ارتباط برقرار کنند و از امکانات جامعه و خانواده حداکثر استفاده را بنمایند. در اکثر موارد آنها دامنه روابط اجتماعی خود را از مدرسه فراتر گذاشته و با سایر همتایان خود در سراسر کشور و حتی با سایر کشورها تماس گرفته و از نظریات و تجربیات آنها در زمینه‎های گوناگون و برای حل مشکلات آموزشی بهره می‎گیرند. فناوری‎های جدید زمنیه بسیاری از روابط اجتماعی را برای آنها فراهم می‎کنند. آنها به دانش‎آموزان می‎آموزند که چگونه می‎توانند زمینه‎های کار گروهی و تعاون را با کمک فناوری‎ اطلاعات و ارتباطات بهبود بخشند. بهره‎مندی از تمام امکانات بالقوه‎ای که در این فناوری‎ وجود دارد شرایط و خواسته‎های جدیدی را از معلمان می‎طلبد. در مورد اهمیت این موضوع در شرایط کنونی لازم است به چند نکته در مورد آموزش توجه گردد:

  • درک و فهم ما از یادگیری تغییر کرده است. یادگیری باید معنی دار و در زندگی کاربردی باشد.
  • دانش هر روز تغییر می‏کند، پس باید معلمان را به گونه‎ای وادار کرد تا دانش خود را به‎روز کنند و در معرض کانال‎های انتقال اطلاعات قرار بگیرند.
  • محیط اجتماعی بسیاری از کشورها اداره کلاس را برای معلمان دشوار ساخته است. موقعیت معلم در کلاس به چالش کشیده شده و دانش او زیر سؤال رفته است. دانش‎آموزان نسبت به معلم بی احترامی کرده، پرخاش می‎کنند و در برخی موارد معلمان در معرض تهدیدات فیزیکی و فشارهای روانی هستند. کسب تجربیات سایر همتایان و همکاران در برخورد با این مشکلات و چالش‎ها نیاز به مشاوره با افراد صاحبنظر وکارشناس دارد که به صورت گمنام از طریق فناوری‎ اطلاعات و ارتباطات ممکن است.
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات علی رغم مفید بودن، کار معلمان را به نحو چشمگیری افزایش داده است. آنها مجبورند علاوه بر تدریس، مواردی مثل کار با رایانه، نصب نرم افزار، اینترنت و غیره را نیز یاد بگیرند و دانش‎آموزان را در این موارد کمک کنند. اشکالات نرم‎افزاری و سخت‎افزاری پیش آمده کمک از کارشناسان را می‎طلبد و این امر نیز با کم‎ترین هزینه از طریق فناوری‎ جدید امکان‎پذیر است.
  • استفاده از فناوری‎ اطلاعات و ارتباطات تغییرات زیادی را در آموزش ایجاد کرده است. جدول شماره 1 نشان‎دهنده پاره‎ای از این تغییرات است.

جدول 1-1 ارزیابی الگوی جدید

از (سنتی)

به (جدید)

ساختمان مدرسه

زیرساخت‎های تولید دانش (مدارس، آزمایشگاه‎ها، رادیو، تلویزیون، اینترنت و موزه‎ها)

کلاس‎ها

افراد یادگیرنده

معلم به عنوان ارائه دهنده

معلم به عنوان تسهیل کننده

مجموعه‎ای از کتاب‎ها و وسائل کمک                   آموزشی دیداری و شنیداری

مواد چند رسانه‎ای (مواد چاپی، مواد صوتی،     ویدئو، دیجیتال)

امروزه، نظام‎های فعال آموزشی از طریق چند رسانه‎ای‎ها بدون توجه به فاصله جغرافیایی و ملیت به یادگیرندگان امکان استفاده یکسان از امکانات را می‎دهند. در این مدل جدید، فناوری جایگزینی برای مدرسه نیست، بلکه نقش مکمل را برای نظام ایفاء می‏کند.


  1. Information Technology
  2. Information and Communication Technology
  3. Elliott Masie
 
 
 
 
فایل ورد 134 ص

دانلود دانلود تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: تحقیق روابط اجتماعی معلمان و دانش آموزان در عصر ارتباطات،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۳:۱۲:۲۴ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی 47 برگ وورد قابل ویرایش

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش

فصل دوم ادبیات نظری پیشینه تحقیق رشد سالانه فروش لوازم خانگی
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 152 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

 

 

2-1- مقدمه 

در دنیای امروز، مشتریان برای تصمیم گیری در فرایند خرید، با سوالات و اما و اگرهای بسیاری روبرو هستند. تنوع کالاها و محصولات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوان مواجه باشند. ازسویی دیگر شرکت ها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری تنها از دست دادن یک قلم فروش نیست، بلکه فراتر از آن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی انجام دهد(فلاح شمس، 1387).

درسال های اخیر بسیاری ازشرکت ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارایی ها آن ها نام ونشان های تجاری محصولات و خدمات آن هاست. اگر نام و نشان تجاری دارای ارزش ویژه بالایی باشد، شرکت می­تواند در سایه ی وجود آن هزینه های بازاریابی را کاهش دهد. زیرا مشتریان نسبت به آن آگاه و وفادار هستند، هنگام مذاکره و چانه زدن با توزیع کنندگان و خرده فروش ها شرکت از موضع قوی­تری برخوردار است و به شرکت اجازه می­دهد که قیمت ها را بالاتر تعیین کند زیرا از نظر خریداران، محصولی با این نام و نشان تجاری دارای کیفیت بیشتری است. شرکت می­تواند در سایه وجود آن بر دامنه محصولات خود بیفزاید زیرا خریداران نسبت به آن اعتماد دارند و همین عامل می­تواند در برابر قیمت محصولات رقیب از محصولات شرکت دفاع کند.همچنین مشتریان با پیشنهاد خرید نام و نشان تجاری به دیگران در جذب مشتریان جدید شرکت را یاری می­کنند(سرایی، 1389).

ارزش ویژه نام ونشان تجاری[1] به عنوان معیاری برای سنجش قدرت نام ونشان تجاری پیشنهاد شده که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است.ارزش ویژه نام ونشان تجاری تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند نشان می دهد. شناسایی ابعاد مختلف ارزش ویژه نام و نشان تجاری و چگونگی تاثیر آن بر رفتار و عکس العمل مصرف کنندگان به شرکتها کمک می کند تا برنامه های بازاریابی خود را هر چه بهتر و مؤثرتر تدوین و اجرا کنند. در این فصل از تحقیق ، به طور خلاصه و باتوجه به موضوع تحقیق ، به بیان مساله اصلی تحقیق و ضرورت انجام تحقیق و اهداف اساسی از انجام تحقیق، فرضیه های تحقیق ....  مطرح  می گردند(جوانمرد، 1388).

 

2-2- عوامل موثر فروش 

فروش محصول یا خدمات، مهمترین هدفی است که هر تولیدکننده کالا یا خدمات دارد. تمام آنچه به عنوان شیوه‌های مدیریتی در هر سازمان یا بنگاه اعمال می شود، راهکاری است برای نیل به هدف فروش بیشتر. پس می‌توان تمام فعالیتهای یک بنگاه تجاری، اقتصادی یا خدماتی را طوری طراحی کرد که فروش یا همان بخش سودآور فعالیت به بهترین نحو و بالاترین میزان صورت پذیرد(نیک رفتار، 1396).

 

2-2-1- اعتقاد به تفکیک بازاریابی از فروش 

بازاریابی مجموعه ای ازتمام تلاشهای سازمان یافته ای است که هدف آن درنهایت کسب سود و شهرت برای بنگاه است. این تلاشها از تحقیقات آغاز شده و بــا فروش ادامه می یابد. درحالی که فروش یعنی هنر و توانایی به ثمررساندن کلیه تلاشهای بازاریابی که به صورت ایجاد بازار، حفظ بازار یا افزایش سهام بازار متجلی می شود. پس صاحبان بنگاهها باید این دو فرایند را از هم تفکیک کنند و با نگاه صحیح به آنها بنگرند(مرادی، 1397).

 

2-2-2- هدف گذاری و برنامه ریزی فروش 

برنامه ریزی فروش پنج عامل پیش بینی هدف فروش، ظرفیت سازی و سرمایه گذاری ثابت، تجهیز منابع انسانی، ایجاد و تقویت کانالهای توزیع و خدمات پس از فروش را شامل می‌شود. یعنی هر بنگاه برای دستیابی به برنامه ریزی باید مراحل فوق را طی کند(کنعانی، 1394).

 

2-2-3- تولید ناب 

تولید ناب تولیدی است که در آن از حداقل موادخام، استفاده 50 درصد از نیروی انسانی و فضا، ترکیب کار و دانش و ارتقای سطح علمی دائمی و عوامل این چنینی استفاده شده باشد(مرادی، 1397).

 

 

2-2-4- انتخاب کالا براساس برخورداری از مزیت نسبی 

مزیت نسبی عبارت است از عناصری که به کمک آن باید نوع کالای تولیدی را انتخاب کرد. نیروی انسانی و مواد اولیه ارزان و فراوان، تکنولوژی بومی و دردسترس، شرایط اقلیمی مناسب، کمکهای دولتی، مهارتها و... ازجمله این مزیت نسبی هستند که سرمایه گذار را به سمت انتخاب تولید بهتر محصول راهنمایی می کنند(کنعانی، 1394).

 

2-2-5- انتخاب بازار براساس وجود مزیت رقابتی 

پس از تولید محصول، باید بازار موردنظر براساس وجود مزیت رقابتی در محصول بررسی شود. به دست آوردن سهم بازار، توانایی در بازاریابی، حجم و تعداد تولید، قدرت پاسخگویی کالا به نیازها، حاشیه سود بیشتر برای توزیع کننده ها، تصور و برداشت مثبت مشتری، کیفیت محصول، پشتیبانی و سیستم توزیع کارا ازجمله عواملی هستند که مزیت رقابتی را برای یک محصول می سازند(کنعانی، 1394).

 

2-2-6- وجود گرایش یا فلسفه مشتری گرایی 

درحال حاضر 4 گرایش سازمانی در بازاریابی وجود دارد. که به ترتیب قدمت گرایش های محصول گرا، رقیب گرا، مشتری گرا و بازارگرا هستند. دو گرایش اول درحال حاضر منسوخ و ناکارامد شده اند. گرایش چهارم یعنی بازارگرا، گرایشی پیشرفته و غیرقابل اجرا در شرایط فعلی ایران است. بهترین گرایش برای شرایط حاضر کشور ما گرایش مشتری گر است که این گونه تعریف می شود: «تمرکز همه فعالیتها، توجهات و احترامات بر محور مشتری، درک و تامین انتظارات مشتری و درنهایت تقدم خواسته مشتری بر فروشنده، تولیدکننده و توزیع کننده(کنعانی، 1394).

 


[1] Brand equity

دانلود فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی - 47 برگ وورد قابل ویرایش


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بررسی عوامل موثر بر میزان رشد سالانه فروش محصولات لوازم خانگی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۷:۲۶:۵۶ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

پاورپوینت مهر و وفا (درس 6 فارسی کلاس دهم)

پاورپوینت مهر و وفا (درس 6 فارسی کلاس دهم)

پاورپوینت درس 6 فارسی کلاس دهم مهر و وفا


مشخصات فایل

تعداد صفحات 11
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی زبان و ادبیات فارسی


توضیحات کامل

پاورپوینت مهر و وفا (درس 6 فارسی کلاس دهم)

 

پاورپوینت درس 6 فارسی کلاس دهم مهر و وفا

 رنگ بندی و استفاده از افکت های متعدد به همراه تصاویر مرتبط با این درس .

این پاورپوینت شامل 11 اسلاید از متن اصلی کتاب می باشد .

مناسب جهت دانش آموزان و معلمان برای تفهیم بهتر مطالب درسی .

ارائه درس به بهترین نحو و زیبایی هر چه تمام تر در کلاس.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت مهر و وفا (درس 6 فارسی کلاس دهم)،


ادامه مطلب
تاریخ : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۶:۲۷ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

پاورپوینت روان شناسی انسان گرایی و شناختی .

پاورپوینت روان شناسی انسان گرایی و شناختی

پاورپوینت روان شناسی انسان گرایی و شناختی در 59 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 59
حجم 859 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی روانشناسی


توضیحات کامل

پاورپوینت روان شناسی انسان گرایی و شناختی در 59 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

مقدمه

روانشناسی انسان گرایی

زمینه های اصلی روانشناسی انسان گرایی

نفوذ پیشینیان بر روانشناسی انسان گرایی

ماهیت روانشناسی انسان گرایی

آبراهام هَرولد مَزلو

زندگی مزلو

خودشکوفایی

هرم سلسله مراتب نیازهای مزلو

خصایص افراد خود شکوفا از دید مزلو

افراد خود شکوفا از دید کارل راجرز

روان درمانیهای انسان گرایانه

سرنوشت روانشناسی انسان گرایی

جنبش شناختی در روانشناسی

نفوذ پیشینیان بر روانشناسی شناختی

تاسیس روانشناسی شناختی

مرکز مطالعه های شناختی

موارد بررسی در مرکز مطالعه شناختی

اولریک نیسر

استعاره کامپیوتر

ماهیت روانشناسی شناختی

نقش درون نگری

شناخت ناهشیار

درمان رفتاری شناختی چیست؟  

چگونه درمان رفتاری شناختی از روشهای درمانی دیگر متمایز است؟

روان درمانی و مدیریت استرس

چگونه می توان بر استرس غلبه کرد

 

قسمتی از متن

زمینه های اصلی روانشناسی انسان گرایی:

1- تاکید بر تجربه هوشیار،

2- اعتقاد  بر تمامیت طبیعت آدمی،

3-توجه به آزادی اراده,خودانگیختگی,نیروی خلاق فرد،

4- مطالعه همه عاملهای مربوط به وضعیت انسان.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " روان شناسی انسان گرایی و شناختی"  می باشد که در حجم 59  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت روان شناسی انسان گرایی و شناختی .،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۳:۵۵ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل

تعداد صفحات 31
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پیشینه متغیر های روانشناسی


توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی در 31 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

ویژگی های فایل

- 31 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 1392 به قبل و بخش پیشینه از 2009 به قبل

- شامل 21 صفحه متن و 10 صفحه منابع استفاده شده و مفید

 

فهرست مطالب

مقدمه
نگرش ها به رفتار جنسی در بستر تاریخ
دوران های اولیه
تفکرات شرقی  
تفکرات  قرون وسطی و رنسانس
قرن بیستم
فروید
هولاک الیس
آلبرت الیس  
مسترز و جانسون   
کینزی
آسیب شناسی صمیمیت و رضایت جنسی در بین زوجین
تعاریف صمیمیت جنسی
آسیب های رابطه و صمیمیت
آسیب شناسی صمیمیت و روابط در بین زوجین
تعاریف صمیمیت جنسی
آسیب های رابطه و صمیمیت
دلایل عدم صمیمیت جنسی براساس تحقیقات انجام شده
بررسی تحقیقات انجام شده در خارج از ایران
منابع و مآخذ

 

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

ازدواج پیمان مقدسی است که از طریق آن خانواده تشکیل می شود و تقریباً از ابتدای زندگی انسان در تمام زمان ها و مکان ها در میان اقوام و ملل و جوامع وجود داشته و مورد تأکید بیشتر ادیان بوده است. آن را پیوند مطلوب انسانی دانسته اند که به زندگی افراد معنا می بخشد (ایزدی، 1392). ازدواج در جامعه متغیر امروزی یک پدیده پیچیده است. انسان ها به دلایل مختلفی ازدواج می کنند.

پیشینه تحقیقات

نتایج پژوهش پاژر (2006) در مورد نقش های دلبستگی با صمیمیت عاطفی، تعهد و کنترل خلق منفی نشان داد افرادی که دلبستگی ایمن داشتند کنترل خلق منفی بالاتر، صمیمیت بیشتر، تعهد بالاتر و دیدگاه مثبت تری نسبت به خود و دیگران داشتند و افراد دلبسته، دل مشغول و بیمناک کنترل خلق منفی و تعهد کمتری را نشان دادند.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش صمیمیت زناشویی و صمیمیت جنسی .،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۸:۱۲ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر.

پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر

پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل

تعداد صفحات 18
حجم 82 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt
دسته بندی روانشناسی


توضیحات کامل

پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

فهرست مطالب

چه زمانی بیماران اختلال شخصیت به جستجوی کمک بر می آیند

موانع درمان اختلالات شخصیت

اصول کلی درمان اختلال شخصیت

نظریه کلونینجر

ابعاد سرشتی

منش

ابعاد منش

(دیدگاه کلونینجر)  اصول کلی درمان اختلال شخصیت

سطوح خودآگاهی

مراحل درمان اختلالات شخصیت

فاز تثبیت

دارو درمانی در اختلالات شخصیت

فاز تعالی شخصیت

یکپارچگی شخصیت

تعالی شخصیت

 

قسمتی از متن

نظریه کلونینجر: تبیین شکل گیری شخصیت (هنجار و ناهنجار) بر اساس مدلی زیستی، روانی-اجتماعی و معنوی.

سرشت: تعامل ژنتیک و ساختار عصب زیستی مغز الگوی پاسخ رفتاری کودک به محرکهای محیطی جدید، پاداش و تنبیه را مشخص می کند.

الگوی پاسخ رفتاری گرایش، اجتناب و تداوم است.

ابعاد سرشتی پایدار و با ثبات و مستقل از خلق هستند و در فرهنگهای گوناگون همگونی دارند.

ابعاد سرشتی با واکنشهای هیجانی خودکار و عادات رفتاری ارتباط دارد.

 

توضیحات

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر"  می باشد که در حجم 18  اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان به عنوان ارائه کلاسی (سمینار و کنفرانس کلاسی) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت گردیده است و قالب آن را نیز به دلخواه می توان تغییر داد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: پاورپوینت درمان اختلالات شخصیت از دیدگاه کلونینجر .،


ادامه مطلب
تاریخ : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۵:۴۶ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسیمخاطب فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند مدرس عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از 10 اپلیکیشن موبایلی موفق ملزومات پخش کننده MP4 و PDF دسترسیذریافت آنی لینک دانلود به

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

فیلم آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی
Learn how to create a custom mobile application with no codecs
آ»وزش موبایل مارکتینگ
آموزش ساخت اپلیکیشن موبایل
موبایل
ساخت اپلیکیشن اختصاصی
ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی
فیلم آموزش موبایل مارکتینگ
دسته بندی مهندسی کامپیوتر
فرمت فایل zip
حجم فایل 0 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیز را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:دریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: بیش از ۷۰۰ مگابایت فیلم؛ سورس و جزوه آموزشی

چند ساعت در روز با موبایل خود کار می کنید؟ و چند ساعت تلویزیون می بینید؟!

  • چرا دیجی کالا فقط برای اپلیکیشن موبایلی خود در تلویزیون تبلیغ کرد؟
  • آیا می دانید کافه بازار مدعی است که بیش از ۱۰% ترافیک و پهنای باند ایران را در دست دارد؟
  • آیا می دانید موبایل مارکتینگ تنها راه موفقیت کسب و کارها در سال ۲۰۱۷ خواهد بود؟
  • آیا می دانید هزینه طراحی یک اپلیکیشن موبایل چند میلیون تومان است؟

مزایای این ویدیو آموزشی:

  • یادگیری ۳ راه فوق العاده برای ساختن یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی
  • یادگیری جدیدترین متدهای موبایل مارکتینگ در افزایش فروش
  • حداقل ۱۰ میلیون تومان صرفه جویی در هزینه های کسب و کار نظیر برنامه نویسی موبایل
  • استفاده و آشنایی با تجربیات موفق در این حوزه

اگر مدتها در آرزوی داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی موبایلی برای کسب و کار خود هستید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید.
یا اگر کسب و کاری موفق دارید و می خواهید به حوزه موبایل مارکتینگ وارد شوید و مشتریان جدید بیابید.این ویدیو دقیقا برای شما است.

 

سوالات متداول

۱- من می خواهم نسخه  Full HD فشرده نشده برایم پست شود؟

شما می توانید پس از خرید آنلاین نسخه دانلودی در بخش توضیحات درخواست خود را اعلام نمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و پس از دریافت مابه تفاوت هزینه پست پیشتاز و بسته فیزیکی برای شما ارسال کنند.

۲-  آیا این آموزش ها در ایران کاربردی و اجرایی هستند؟

بله کلیه موارد مطرح شده در این آموزش حاصل تجربه عینی من در بازار کار ایران می باشد.تمام مطالب گفته شده قبلا اجرا شده‌اند و بدون شک می‌تواند در موفقیت شما در بازاریابی با موبایل در حداقل زمان موثر باشد.

۳- آیا اپلکیشن های ساخته شده با این آموزش کاربردی و موثر هستند؟

ما ثابت می کنیم که ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار از این فرآیند و چارچوب برای برنامه موبایلی خود استفاده کرده اند

 

برخی از مطالبی که در این ویدیو آموزش داده می شود:

  • ۳ راز برای ساخت اپلیکیشن اندرویدی و ios بدون نیاز به کدنویسی :
    برنامه نویسان هرگز این روش ها را به شما نخواهند گفت
    دموی نمونه های موفقی که با این روش ساخته و در کافه بازر یا سیب چه عرضه شده اند
    بدون کدنویسی و در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن حرفه ایی برای خود بسازید
    و…
  • تکنیک های موبایل مارکتینگ:
    هرم موبایل مارکتینگ
    ترفند ساخت ussd بدون پرداخت هزینه نظیر *۷۸۹*۲# اختصاصی برای شما
    شبکه های اجتماعی موبایلی ؛ QR و درگاه هایی که باید بدایند
    و…
  • امکانات و نکات حیاتی که در اپلیکیشن موبایلی خود باید رعایت کنید:
    ۸۰% از اپلیکیشن های محبوب در کافه بازار چه نوع اپلیکیشن هایی هستند؟
    آنالیز گام های سایت های بزرگ نظیر شیپور ؛ دیوار ؛ ورزش۳ و… در موبایل مارکتینگ
    ترفندهای بازاریابی در تلگرام
    و…
  • یک سورپرایز در اول کارگاه(نتیجه ۵ تا ۷ سال تحقیق)مهمترین راز در موفقیت یک استارتاپ چیست؟
    بررسی موفقیت دیجی کالا ؛ آپارات ؛ کلوپ و….
    ۵ اصل حیاتی یک کسب و کار که موفقیت استارتاپ شما را تضمین می کند
    و…

با خرید این ویدیو دقیقا چه چیزهایی کسب می کنم؟

فیلم با کیفیت از کارگاه حضوری
جزوه و پاورپوینت گام به گام کل کارگاه
دریافت صوت ضبط شده کارگاه
دانلود آنی کل محصول به محض خرید
و یک سورپرایز ویژه!

دانلود دموی فیلم موبایل مارکتینگ

آیا مبلغ این فیلم آموزشی مناسب است؟

۶۸ هزار تومان بسیار بسیار ارزان است. توجه کنید این یک کارگاه تئوری نیست و برای اولین بار به صورت حضوری برگزار می‌شود مثلا اگر فقط بتوانید یک اپلیکیشن موبایلی برای کسب و کار خود ایجاد کنید حداقل ۵ میلیون تومان در هزینه های برنامه نویسی خود صرفه جویی کرده اید این درحالی است که اصلی ترین نکات در بازاریابی موبایل نیز در کلاس مطرح می شود. آیا ارزش این سرمایه‌گذاری را ندارد؟

شاید بپرسید!

با دیدن یک فیلم آموزشی نمی توان مهارتی آموخت!
نظر شما شاید درست باشد. اگر آموزش های ارائه شده صرفا جمع‌آوری مطلب از کتاب‌های داخلی و خارجی باشد مطالب شاید کابردی نباشد. ولی شما با یک مدرس یا آموزشگاه کار نمی کنید و از کسی آموزش می‌بینید که تا به حال بیش از ۶۰۰ وب سایت و برنامه موبایلی  راه اندازی و به ده ها شرکت ایرانی مشاوره داده است و به طور عملی و دقیقا با وضعیت کسب و کارهای آنلاین و مشکلات آن‌ها آشنا است. مهم‌تر از آن، ارائه دهندگان دوره انحصاری موسا مارکتینگ راهکارهای حل این مشکلات را نیز بارها آزموده اند و به آن آشنا هستند.

شما را نمی شناسم!
اگر هنوز در کارگاه های ما شرکت نکرده اید یا کتاب ها و سایر محصولات را ندیده اید توصیه می کنم ادامه این صفحه را نخوانید! و همینجا خرید را متوقف کنید و چند دقیقه در صفحه اول سایت برخی از مقالات آموزشی ما را بخوانید یا اینکه فصل اول کتاب انفجار با دست خالی را از اینجا دانلود کنید یا در نهایت ۱ دقیقه زمان بگذارید و ویدیو معرفی بالا را ببینید!

پس از مشاهده ویدیو آموزش موبایل مارکتینگ چه توقعی می توانم از خودم داشته باشم؟

در کمترین زمان ممکن می توانید یک اپلیکیشن موبایلی حرفه ایی برای خود طراحی کنید
فروشتان به سرعت افزایش می‌یابد
بسیاری از ابزارهای مهم نظیر اپلیکیشن ؛ QR ؛ USSD و… را بدون هزینه در بازاریابی خود استفاده می کنید.
کسب و کار شما با کاربران بسیار بیشتری روبرو خواهد شد و خیلی سریع پیشرفت خواهید کرد.
حتی خودتان هم می توانید برای دیگران خدمات مشابه ارائه کنید و سود مناسبی هم کسب کنید.

فیلم آموزش موبایل مارکتینگ و ساخت اپلیکیشن اختصاصی بدون کدنویسی:

مخاطب: فقط کسانی که می خواهند همه چیر را درباره موبایل مارکتینگ یاد بگیرند و بدون نیاز به کدنویسی یک اپلیکیشن موبایلی برای خود بسازند
مدرس: عماد گوگانی نویسنده کتاب انفجار با دست خالی و مدیر پروژه بیش از ۱۰ اپلیکیشن موبایلی موفق
ملزومات: پخش کننده MP4 و PDF
دسترسی:ذریافت آنی لینک دانلود به محض خرید
قیمت: ۶۸٫۰۰۰ تومان
حجم و محتوا: حدود ۳۲۰ مگابایت فیلم از اپیزود موبایل مارکتینگ از سری مهارت های موسا مارکتینگ در افزایش فروش

 

دانلود آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش ساخت اپلیکیشن اختصاصی موبایل بدون کدنویسی،


ادامه مطلب
تاریخ : ۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۸:۵۲ | نویسنده : مهدی | نظرات (0)نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]
<<         >>


.: Weblog Themes By tinblog.ir:.